Aranymorzsa

Legjobb receptes blogok

2016. március 28., hétfő

                                 Epres krémsajt-smoothie





Sütöttem, főztem jó sokat a húsvéti előkészületekkor úgy, ahogy a legtöbb háziasszony.
Sokat nem ettem mind abból amit készítettem,de azért volt aki fölfalja.
Kaptam egy doboz epret,de olyan éretlenke volt még néhol. Ha arra várok, beérjen, akkor ilehet megrohad. Azt viszont nem szerettem volna, így feldolgoztam.
Úgyis vágytam valami könnyedre, ami gyümölcsös, jó hideg és azért édes is. Lehetne ez fagyi is, de ez lett belőle.
Nagyon kedvelem a Lidl-ben kapható vödrös natúr krémsajtot, ezzel készítettem a smoothiet. Van íze, nagyon sima, tényleg krémes, jó alapja a pohárkrémeknek és turmixoknak.






Hozzávalók 2 nagy pohárhoz:

  • 30 dkg eper
  • 25 dkg natúr krémsajt
  • 2-3 ek méz
  • 1/2 citrom leve


Így készül:
Az epret négybe vágjuk, majd a többi hozzávalóval együtt leturmixoljuk. Poharakba töltjük és hidegen kínáljuk.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése