Aranymorzsa

Legjobb receptes blogok

2014. augusztus 11., hétfő

                                           Körtetorta

No story. Gyors és egyszerű délutáni desszert, és pont.

Hozzávalók:

  • 15 dkg puha vaj + a forma kikenéséhez
  • zsemlemorzsa
  • 15 dkg méz
  • 2 tojás
  • 15 dkg rétesliszt
  • 1 cs. sütőpor
  • 3 db körte
  • 2 ek. citromlé
  • 15 dkg dió
Így készül:
A körtéket meghámoztam, negyedekre vágtam és magházukat eltávolítottam. Majd vékony szeletekre vágtam, és meglocsoltam a citromlével. A sütőt 180 fokra előmelegítettem.
A vajat a mézzel és sütőporral habosra kevertem, majd egyenként hozzáadtam a tojásokat. A diót durvára vágtam, és belekevertem a masszába.Végül a lisztet apránként beleszórtam és simára kevertem a tésztát. Kikent és zsemlemorzsával megszórt tortaformában, a körteszeletekkel legyezőformában kiraktam, és 45 percig sütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése