Aranymorzsa

Legjobb receptes blogok

2014. augusztus 13., szerda

                                   Fűszeres vajas csirke

A mai naptól az életemben nagy változás kezdődött. Új munka, új kihívás, már nagyon vártam. Nagyban befolyásolja mindennapjaimat, és így a konyhában eltöltött időmet is. Ezek után még jobban előnyben részesítem a " gyorsan valami finomat " ételeket, például a most következőt.

Hozzávalók 4 főre :

  • 1 kg csirkemellfilé
  • 4 dl natúr joghurt
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 tk. őrölt édes-nemes paprika
  • 1kk. őrölt kömény
  • 1 kk. őrölt szegfűszeg
  • 1 kk. őrölt kardamom
  • 1 kk. őrölt koriandermag
  • 1 kk. őrölt csilipaprika
  • 1 kk. őrölt fahéj
  • 1 kk. őrölt szegfűszeg
  • bors
a szószhoz:

  • 10 dkg vaj
  • 40 dkg hámozott paradicsom
  • 1 dl főzőtejszín
  • kristálycukor
  • kis csokor friss zöld fűszer
Így készül:
A húst felkockáztam és félretettem. A páchoz a joghurtot a fokhagymát és a fűszereket összekevertem, majd a húst beleforgattam és éjszakára hűtőbe tettem, hogy az ízek összeérjenek.
Másnap a szószhoz a vajat felolvasztottam egy serpenyőben, rádobtam a bepácolt húst, és átpirítottam rajta. Hozzáadtam a felaprított paradicsomot, tejszínt, kevés cukrot, sót és a hús puhulásáig rotyogtattam. Frissen vágott  korianderrel megszórtam, és rizzsel tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése