Aranymorzsa

Legjobb receptes blogok

2014. augusztus 7., csütörtök

                             Burgonyás kukoricalepény

Főtt kukorica szezon: hurrá ! De mindig előfordul, hogy marad 1-2 cső, mert túlfőzöm magam.
Jól jött ez most, mert annyi dolgom akadt, hogy a főzésre kevés időm jutott. Tartalmas egytálétel kerekedett az egyszerű összetevőkből.

Hozzávalók:

  • 2 cső főtt kukorica
  • 1 db paradicsom
  • fél csokor petrezselyem
  • 4 db héjában főtt burgonya
  • 2 tojás
  • 10 dkg kukoricaliszt
  • 8 dkg liszt
  • 1.5 dl tej
  • fél tk. szódabikarbóna
  • bors
  • 5 dkg vaj
  • 20 dkg húsos füstölt szalonna
  • kevés olaj
Így készül:
Felkockáztam a szalonnát és az olajon ropogósra sütöttem, majd félretettem. A kukoricát 
késsel levágtam a csőröl és tálba tettem. Hozzáadtam a felaprított petrezselymet, a lereszelt burgonyát, a felkockázott paradicsomot és a szalonnát. A tojást a tejjel elkevertem, hozzáadtam a liszteket, a szódabikarbónát, sóztam, borsoztam. Hozzáadtam a kukoricás keveréket a palacsintatésztához,rádobáltam a kockára vágott vajat és kivajazott tortaformában 160 fokon 30 percig, 180 fokon 20 percig sütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése