Aranymorzsa

Legjobb receptes blogok

2016. március 21., hétfő

                                Hamis tiramisu málnával




Na jó, mondhatnám azt is " a lustaság fél egészség ". Ez viszont nem így van, nem vagyok én lusta, csak nincs mindig túl sok időm a sütésre.
Most sokan azt mondják, a tiramisu az tiramisu. Lehet, de én nem eszem meg a nyers tojással készült ételeket. Valahogy nem megy ez, így hamisan készítem én is mint sokan mások.
A fagyasztóban találtam még finom málnát, amitől még üdébb lett az édesség. Ne tétovázzatok, amilyen hamar elkészül, pont olyan hamar el is fogy.






Hozzávalók:

  • 1 nagy csomag jó minőségű babapiskóta
  • 2 dl lefőzött fekete kávé
  • 50 dkg krémsajt ( én a Lidl-ben kaphatót kedvelem )
  • 2,5 dl habtejszín
  • 1 cs. habfixáló
  • 3 ek. porcukor
  • 2 cs. vaníliás cukor
  • 1 citrom reszelt héja
  • 20-25 dkg málna
  • kakaópor




Így készül:
Az, hogy miben készítjük el a desszertet, ránk van bízva. Én most egy magas üveg  tálat választottam.
A babapiskótákat egymás mellé rakosgatjuk, majd néhány evőkanál kávéval meglocsoljuk.
A krémsajtot  tejszínhabbal cukrokkal és citromhéjjal habosra keverjük, hozzáadjuk a fixálót, és még egy kicsit verjük.
Rákanalazunk a piskótára a krémből, teszünk a málnából is elszórtan.
A piskóta következik újra, amit most merőlegesen rakunk. Jöhet a krém, a málna és újra, amíg el nem fogy minden. A krémmel fejeződjön be az utolsó réteg, amit megszitálunk a kakaóporral, és egy éjszakára a hűtőbe teszünk.
Tálaláskor díszíthetjük még málnaszemekkel.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése