Aranymorzsa

Legjobb receptes blogok

2014. október 24., péntek

                                       Gesztenyés Brownie

A történet lényege az, hogy vettem egy gesztenyemasszát amiből pürét szerettem volna készíteni. Ez nem történt meg, a massza kiolvadt, így kezdenem kellett vele valamit.
Időhiányában amiből nekem most sűrűn van, kigondoltam a gesztenyés browniet.
Ki is próbáltam, és működik.

Hozzávalók:

  • 25 dkg gesztenyemassza
  • 3 tojás 
  • 10 dkg cukor
  • 12 dkg olvasztott vaj
  • 12 dkg liszt
A sütőt melegítsük elő 180 fokra, és egy közepes tepsit béleljünk ki sütőpapírral.
A gesztenyemasszát a cukorral, tojásokkal és vajjal keverjük habosra. Adjuk hozzá a lisztet is, és öntsük a tepsibe.
Süssük 25 percig. Akkor jó, ha a közepe krémesen puha.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése