Aranymorzsa

Legjobb receptes blogok

2014. augusztus 15., péntek

                                                      Cukkinis krokett

Újra egy maradékfelhasználásból készült étel. Ez a fránya krumplipüré, mindig marad belőle.
Jelen esetben jócskán maradt belőle, tehát használjuk fel okosan.

Hozzávalók:

  • kb: 40 dkg krumplipüré
  • 1 db cukkini
  • 1 db sárgarépa
  • 1/2 póréhagyma
  • kis csokor petrezselyem
  • bors
  • liszt
  • 1 tojás
  • tej
  • zsemlemorzsa
  • olaj a sütéshez
a mártogatóshoz:

  • 3 dl tejföl
  • 2 gerezd fokhagyma
  • bors
  • 4-5 szál petrezselyem

Így készül:

A cukkinit és sárgarépát lereszeltem az almareszelőn, a hagymát és petrezselymet felaprítottam. Hozzákevertem a krumplipüréhez, picit még sóztam és borsoztam. Vizes kézzel kroketteket formáltam, bepaníroztam és forró olajban kisütöttem őket. A mártogatóshoz a tejfölt sóztam, borsoztam, hozzáadtam az átnyomott fokhagymát és a felaprított petrezselymet.
Olyan egyszerű, mint amilyen finom is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése